30 de maig 2014

De De Sucre i Colors a La Llaminera

Bon dia!! Si acabes d'entrar al bloc ara mateix estaràs flipant, i diràs: Però no es deia De Sucre i Colors??? Perqué posa La Llaminera???

Buenos días!!! Si acabas de entrar en el blog, ahora mismo estarás flipando, y dirás: Pero no se llamaba De Sucre i Colors??? Porqué pone La Llaminera???

Doncs perquè passo de ser aficionada (De sucre i colors) a professional amb La Llaminera, el futur obrador de pastisseria creativa, tradicional i paleo de Banyoles. I dic futur perquè estic en procés. No sé quan temps tardaré en tenir-lo i poder-lo obrir, tot depén del local, de l'ajuntament i demés burocràcia. Peró les ganes i són, i moltes!

Pues porqué paso de ser aficionada (De sucre i colors) a profesional con La Llaminera, el futuro obrador de pastelería creativa, tradicional y paleo de Banyoles. Y digo futuro porqué estoy en proceso. No sé cuanto tiempo tardaré en tenerlo y poderlo abrir, todo depende del local, del ayuntamiento y demás burocracia. Pero las ganas las tengo, y muchas!

Com heu pogut anar veient la cosa ha anat augmentant en volum i qualitat i he descobert un món que m'encanta, m'apassiona i em fa passar el temps volant, així que he decidit tirar-me a la piscina. Estic a l'atur i ja se m'acaba, així que abans d'anar a treballar a qualsevol lloc que segurament no m'entusiasmi prefereixo provar a veure si me n'ensurto amb l'única feina/hobby que m'ha portat a estats d'aillament i gaudi que cap altra cosa (a banda de la meva família) m'ha fet sentir.

Como habéis podido ir viendo, la cosa ha ido en aumento, tanto en volumen como en calidad, y he descubierto un mundo que me encanta, me apasiona y me hace pasar el tiempo volando, así que he decidido tirarme a la piscina. Estoy en el paro y ya se me termina, así que antes que ir a trabajar a cualquier
parte que seguramente no me entusiasme prefiero probar a ver si llego a buen puerto con el único trabajo/hobby que me ha llevado a estados de aislamiento y disfrute que ninguna otra cosa (a parte de mi familia) me ha hecho sentir.

I perqué el nom de La Llaminera? Doncs crec que és obvi, perquè ho sóc! M'encanta el dolç, no ho puc evitar, sóc addicta al dolç! El nom, el logo, els colors i la imatge me l'han fet els nois d'Enserio, en Miquel i en Ferran, una meravella treballar amb ells! Gràcies nois! 

Y porqué el nombre de La Llaminera (la traducción sería La Golosa)? Pues creo que es obvio, porqué lo soy! Me encanta el dulce, no lo puedo evitar, soy adicta al dulce! El nombre, el logo, los colores y la imagen me lo han hecho los chicos de Enserio, Miquel y Ferran, una maravilla trabajar con ellos! Gracias chicos!

Aquest canvi en el blog és provisional, avui intentaré canviar el domini pel de www.lallaminera.com, i d'aquí poc espero tenir la web acabada.

Este cambio en el blog es provisional, hoy intentaré cambiar el dominio por el de www.lallamienra.com, y dentro de poco espero tener la web terminada.

Espero que tots vosaltres em seguiu acompanyant en aquest emocionant viatge. Gràcies per llegir-me! Seguim en contacte :*

Espero que me sigáis acompañando en este emocionante viaje. Gracias por leerme! Seguimos en contacto :*

Marta (La Llaminera)


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall