24 d’abr. 2014

Mones de Pasqua / Monas de Pascua

Ha passat la Setmana Santa i és temps de les Mones de Pasqua. Jo no sóc padrina, però la meva parella sí, i cada any estic encantada de fer-li la mona. A banda, aquest any m'han encarregat fer-ne dues, una de la Hello Kitty i una de Tom i Jerry.

Ha pasado la Semana Santa y es tiempo de Monas de Pascua. Yo no soy madrina, pero mi pareja es padrino de mi sobrina, y cada año estoy encantada de hacerle la mona. A parte, este año me han encargado hacer dos monas más, una de Hello Kitty y una de Tom y Jerry.



La de la Hello Kitty era un Sacher en forma de cor amb mermelada de maduixa i decorada amb 6 ous de xocolata amb llet, bombons de xocolata blanca i candy melts de maduixa i cireres, i una Hello Kitty 2D delineada amb xocolata negra i farcida de xocolata blanca i candy melts com els bombons. 

Per ser la primera vegada que toco la xocolata estic contenta amb el resultat! :D

La de Hello Kitty era un Sacher con forma de corazón con mermelada de fresa y decorada con 6 huevos de chocolate con leche, bombones de chocolate blanco y candy melts de fresa y cereza, y una Hello Kitty 2D delineada con chocolate negro y rellena de chocolate blanco y candy melts como los bombones.

Para ser la primera vez que toco el chocolate estoy contenta con el resultado! :D





Les altres dues mones les he construït sobre un pastís Sant Marc. La dels meus nebots amb dues figures de plàstic (comprades) i l'altre amb figuretes de Tom i Jerry fetes per mi amb fondant. Em vaig tornar boja buscant algun tutorial per internet, i al final els vaig anar fent seguint la forma de les figuretes de plàstic d'una foto que vaig trobar.

I sobretot ous de xocolata i moltes plumes!!!!

Las otras dos monas las he construido sobre una tarta San Marcos. La de mis sobrinos con dos figuras de plástico (compradas) y la otra con figuras de Tom y Jerry modeladas por mi con fondant. Me volví loca buscando algún tutorial por internet, y al final las hice siguiendo la forma de las figuritas de plástico de una foto que encontré.

Y sobretodo con huevos de chocolate y muchas plumas!!!!





Espero que hagueu gaudit de la Setmana Santa!!! Jo ho he fet!!! :D

Espero que hayáis disfrutado de la Semana Santa!!! Yo lo he hecho!!! :D


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall