23 de set. 2013

L'inici / El inicio

Hola!!!

Benvinguts a aquest bloc! 

Primer de tot, dir-vos que sóc adicta al dolç i des de ben petita m'ha agradat preparar i menjar-me les postres, pels que sempre sempre tinc un raconet al meu estòmac: pastissos, galetes, magdalenes, coques, panellets... 

Vaig treballar a la Pastisseria Figueras (Can Pokibo) de Banyoles durant anys, des dels 16 als 29 de manera intermitent, despatxant al taulell amb la Núria i també ajudant en Lluís (i a vegades el fill petit, en Pau) a l'obrador amb les pastes, els pastissos, les mones, els tortells, els torrons... mmmmm quina delícia!! Una pena que tanquessin les seves portes per jubilació, els trobo a faltar!! :D


Els tres reis de Banyoles, de dreta a esquerra, la Núria (la jefa), en Lluís (el capità) i la tieta Mercè (la cuinera), el dia de reis de l'any 2008.

Sóc nova en el món de la pastisseria creativa, que vaig descobrir per casualitat, i cada cop m'agrada i m'enganxa més, ja que reuneix coses que m'han agradat sempre: les manualitats, la creativitat, el dolç i la cuina.

En aquest bloc m'agradaria ensenyar tot el que penso o faig en tema de pastisseria, però també alguna pinzellada d'algunes manualitats que vaig fent (kits de festa, punts de llibre, scrapbooking, etc.). D'aquí el títol del bloc, De sucre, referent als dolços, i colors referint-me als colors dels dolços però també al de les manualitats.

El bloc l'escric tant en català com en castellà, les meves dues llengües maternes, ja que crec que hi pot haver gent interessada en aquests temes que parli els dos idiomes i vull que se sentin còmodes.

Espero que us agradi!!! ;)

Marta

_________________________________________________________________________________________________________

Bienvenidos a este blog! 

En primer lugar, deciros que soy adicta al dulce y desde bien pequeña me ha gustado preparar y comerme los postres, para los que siempre me queda un rinconcito en el estomago: pasteles, galletas, magdalenas, tortas, "panellets"...

Trabajé en la Pastelería Figueras (Can Pokibo) de Banyoles durante años, de los 16 a los 29 de manera intermitente, despachando con Núria y también ayudando a Lluís (y a veces al menor de los hijos, Pau) en el obrador con las pastas, los pasteles, las monas, los torteles, los turrones... mmmmmm que delicia!!! Una pena que cerrasen sus puertas por jubilación, los hecho tanto de menos!! :D 

Foto: Los tres reyes de Banyoles, de derecha a izquierda, Núria (la jefa), Lluís (el capitán) y la tía Mercè (la cocinera), el día de reyes del año 2008.

Soy nueva en el mundo de la pastelería creativa, que descubrí por casualidad y cada vez me gusta y me engancha más, ya que reúne cosas que me han gustado siempre: las manualidades, la creatividad, el dulce y la cocina.

En este blog me gustaría enseñar lo que pienso o hago en lo referente a pastelería, pero también alguna pincelada de algunas de las manualidades que voy haciendo (kits de fiesta, puntos de libro, scrapbooking, etc.). De aquí el título del blog, De azúcar, referente al dulce, y colores refiriéndome a los colores de los postres pero también al de las manualidades.

El blog lo escribo tanto en catalán como en castellano, mis dos lenguas maternas, ya que creo que puede haber gente interesada en este mundo que hable uno de los dos idiomas y quiero que se sientan cómodas.

Espero que os guste!!! ;)

Marta

2 comentaris

  1. M'encanta, Marta! Felicitats per aquesta iniciativa i benvinguda a l'immens i emocionant món dels blogs! A mi també m'encanta el dolç, així que em tindràs fitxant aquí regularment!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Àngela!!!! Doncs ens veiem per aquí i a veure si t'animes a fer alguna de les meves receptes! Un petonàs!!! :*

      Elimina

© La Llaminera
Maira Gall