29 de set. 2013

Cursos de galetes i cupcakes / Cursos de galletas y cupcakes

El mes de novembre de l'any passat, després del primer intent de cupcakes i galetes, vaig veure per casualitat en una revista local que feien cursos en una botiga d'aquí Banyoles, Plàstics. Vaig passar per la botiga per demanar informació i em van dir que tenien els cursos molt plens, però que m'apuntaven a la llista d'espera. Uns dies després em van trucar dient que havien fet grups nous degut a l'alta demanda i em van dir les dates que tenia, 13 de desembre (cupcakes) i 17 de desembre (galetes), els cursos d'iniciació al fondant estaven plens.

Va arribar el dia desitjat i vaig anar al curs de cupcakes i després al de galetes. Aquí estan els exemplars que vam decorar gràcies a les explicacions de la Laura de Amb molt de gust i que ens vam poder emportar i degustar a casa.




Les primeres galetes
_________________________________________________________________________________________________________

El mes de noviembre del año pasado, después del primer intento de cupcakes y galletas, vi por casualidad en una revista local que hacían cursos en una tienda de Banyoles, llamada Plàstics. Pasé por la tienda para pedir información y me dijeron que tenían los cursos muy llenos, pero que me apuntaban en una lista de espera. Unos días después me llamaron para decirme que habían hecho nuevos grupos debido a la alta demanda y me dieron mis fechas, 13 de diciembre (cupcakes) y 17 de diciembre (galletas), los cursos de iniciación al fondant estaban llenos.

Llegó el día deseado y fui al curso de cupcakes y después al de galletas. Aquí están los ejemplares que decoramos gracias a las explicaciones de Laura de Amb molt de gust y que nos pudimos llevar y degustar en casa. 

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Llaminera
Maira Gall